Mys vid kanalen

Min dag idag har varit sådär supermysig. Jag vaknade upp någon gång vid 10, pratade en stund med älskling, och drog mig sedan upp ur sängen. Jag gick direkt ner till affären där jag köpte våffelmix, sedan dukade jag fram och fixade och donade. Sedan väckte jag Sandra och Felicia vid 14-tiden som självklart blev överlyckliga för frukosten de inte hade väntat sig. Vi gjorde oss sedan iordning och åkte in till stan där vi satte oss vid kanalen på en filt och pratade och myste i några timmar. Då det började närma sig för mina brudar att bege sig kom Jósefine och gjorde mig sällskap, en brud som bott i New York under 4 månaders tid och jag därför inte har träffat på vad som känns som helt sjukt länge. Vi satt och pratade om allt möjligt i några timmar fram till det att solen gick ner och det började bli lite småkyligt.
Jag hoppas för guds skull att du inte blivit alltför rädd för mig efter våra samtal, hahaha, det är bara då det finns en riiiktigt bra anledning ;P
    
    
    
           


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! mysiga bilder!!

var kommer brillorna ifrån??

2009-06-16 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0