Filippa K och Velour

Jag har ju heeelt glömt bort att berätta för er att både Filippa K och Velour har utförsäljning i helgen. Själv skulle jag dit igår, men var inte tillräckligt pigg för att ta mig iväg. Så jag har varit där idag :) På Velour hittade jag ingenting, men på Filippa K fyndade jag :D Jag rekommenderar starkt att åka dit såklart, ni har imorgon på er också, sedan är det för sent.

Filippa K - Draken (Järntorget)
Velour - Kastellgatan

                           Shiny Tunic Dress ord.pris 1300:-
                                    Jag betalade 400:-
           
    
                                    Gult linne (finns även i lila). Ord.pris 1200:-
                                                   Jag betalade 300:-
    
    

Kommentarer
Postat av: victoria

vart har du köpt studentklänningen som du hade under dagen? så sjukt fin!!

2009-06-12 @ 20:06:51
Postat av: Kashaya

Åh vilka fina, vilka klipp!=)

2009-06-12 @ 22:30:21
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag skulle göra vad som helst för det där linnet, sjuuuk fint!

2009-06-13 @ 19:04:14
Postat av: Alice

Vart hittar du alla dina unbderbara kläder någonstans? :O speciellt det gula linnet och din studentklänning? :)<3

2009-06-13 @ 19:23:23
URL: http://alivegruvander.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojdå glömde läsa xD

2009-06-13 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0