Felicia 18 år - kaninfest

Kvällen igår var heeelgalen! Vi började som sagt hemma hos mig. Efter midnatt gick vi in på Viktoria en snabbis men drog sedan vidare till Tärdgårn som höll i Lisebergs kaninfest ,vilket de gör varannan söndag. Vi dansade natten lång, tills fötterna svullnat och tills vi var täckta i svett från topp till tå ;) Men som alltid tänker jag låta bilder tala för den resterande delen av kvällen. Pusspuss
    
                                                   påväg in till stan
    
        Felicias första födelsedagspresent; en kanelbulle från en kille på 7eleven ;D
    
                                                 dansgolvet!
    
    
    
Jag lyckas alltid på något vänster hamna inne på killtoan. Kön till tjejtoaletten är ju bara olidlig
    
                             träffade några trevliga brudar från Hulebäck
    
    
           
Felicia lånade min älta Roberto Cavalli klänning, så vi körde fake vs the real deal
    
                                                 Arvinponken
    
                                     Felicia, Arvin, jag och C-M
    
    
Om ni tycker det verkar se tomt ut på dansgolvet är det för att vi stannade sist kvar :P

Kommentarer
Postat av: michelle

Haha kanske inte jätteschysst att posta en nipple slip på födelsedagsbarnet!

2009-06-16 @ 15:15:59
Postat av: mallisen

där var ju sherin julle och linda :D

2009-06-16 @ 18:15:21
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0