Different shades of pink

Tänkte ge er en tjuvkik på mina studentklänningar nu sådär fem timmar innan jag ska gå upp och göra mig iordning inför dagen :P Båda två går i färgen rosa, men i helt olika nyanser :) Klockan sju ska vi samlas hos Filip i klassen och ha champagne-frukost. Efter det kommer en ny rolig höndelse efter den andra :D Så nu blir det sängen.. ska se om jag möööjligtvis hiiner uppdatera inna jag åker imorgon bitti.. återstår att se.

Fatta, idag är det min tur!!! Det var banne mig på tiden ;D
                                       Studentklänning dagstid:
                                     Broderat upptill, fluffigt nertill
    
    
                                     Studentklänning kvällstid:
                 Rooooosa, kommer bli perfa till min solbrända hy :D
    

Ta en sista titt på min studentmössa, nu är det ren och fin, om några timmar kommer den vara dränkt i champagne och helt fläckig! Såååå rätt! hahaha
    

Kommentarer
Postat av: Cam

Hvor er din kjole fra?

2009-06-10 @ 13:31:23
Postat av: Maja

riktigt fina klänningar, men undrar bara vart du köpt den ros.vita klänningen? =)

2009-06-10 @ 14:10:23
Postat av: Amanda

vart kommer den fösta klänningen ifrån? :)

2009-06-10 @ 18:03:15
Postat av: Amanda

vart kommer den fösta klänningen ifrån? :)

2009-06-10 @ 18:03:45
Postat av: Erika

vilken fin klänning med broderi upptill!!! :) vart är den ifrån?=)



2009-06-10 @ 23:19:14
Postat av: Roxanne

GUD så snygg din student klänning var! och så snygg du var i den! var är den från?

2009-06-11 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0