Dagens

Nu ör jag precis hemkommen från tandläkaren, jag var tvungen att laga en gammal lagning som höll på att spricka. Så jag sitter här helt bedövad i munnen och mitt ansikte känns helt uppsvullet ;) Men strunt samma, nu ska jag gå till bussen för att åka in till stan. Jag ska träffa Sandra, och jag är i stort behov av en ny plånbok så jag hoppas jag hittar en bra jag kan ha med mig till Tunisien. Tänk att imorgon åker jag! 
    
På idag sitter Felicias orkesterjacka från Gina Tricot på (jag har en likadan i vitt), Levi's shorts, tröja från Gina och gladiatorsandaler köpta i Thailand.
    

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättesnyggt!

2009-06-16 @ 19:06:12
URL: http://frida.derived.se/
Postat av: Elin

Snyggt! Köpte du jackan nyligen? Vem är det som tar dina bilder? Verkligen jätte fint :) Kram

2009-06-16 @ 19:17:58
URL: http://redghost.blogg.se/
Postat av: millan

oliva, var ifårn kommer din grymma locktång och vilken tjocklek/storlek är det? Ser ut att funka grymt bra! :)

2009-06-16 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0