2 månader

Idag för två månader sedan åkte min pojkvän till Australien. Längtan är olidlig, men jag måste säga att tiden går så fort! Kändes som om det vore för bara en vecka sedan som jag låg och hulkade efter andan i hans säng medan han stod i duschen, hahah nästan så att jag skrattar åt det när jag tänker efter. Men nu är det inte långt kvar!!! Och jag kommer vara den förste att slänga mina armar runt honom när han kommer hem och kyssa honom tills han blir dyngblöt från topp till tå... mmm låter det inte mysigt :P
    
mmm how I miss this <3 Han läser sporten och jag dricker oboy och tittar på :P haha


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSETS

jag föörstår verkligen hur du kände. hemskt.



min kille är också i australien. fast jag kommer ned till honom istället :)

2009-06-06 @ 02:41:53
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Richard

Jag ar kar i dig Olivia

2009-06-06 @ 05:38:25
Postat av: MLI

haha, världen är då bra liten, kom helt random in på din blogg via en annans blogg. o så kände jag igen din pojkvän en anning, han är möjligtvis inte i australien med "kålltorpsgänget" emil o co?

2009-06-10 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0