1 dag kvar

Jaa imorgon smäller det, då är min 18års dag äntligen kommen... heeelgalet! Jag borde ju egentligen gå ut ikväll efter midnatt bara för att... sha bara för att jag kan helt enkelt :P Vi får snart gäster här hemma så jag måste städa lite, så jag får se hur långt orket räcker :P

Idag har vi som sagt målat våra plakat till studentflaket. Vi kommer ha ett helt sjukt stort flak där nästan alla nv-elever ska åka med, dvs ca 90 pers. Min syster Elin och min bror Petter ska åka med som "ansvariga", hahah stackarna ;) Tänka sig att nu är det bara en vecka kvar, sedan är vi fria

Här kommer lite bilder, bla en liten sneak-peak på dagens, tydligare bilder får komma in senare :) Mobilbilder we like ;P
     
Helt klart bästa lösningen för att skydda sig då man sprayar = labrockar ;)
    
    
    

Kommentarer
Postat av: Marija

Grattis i förskott till studenten, njut ordentligt av dagen!

2009-06-03 @ 18:03:28
URL: http://breatheagain.blogg.se/
Postat av: Emelie

vart är skorna köpta? , och hur mkt kosta dom? :)

2009-06-09 @ 00:17:15
URL: http://cookieswithmilk.blogg.se/
Postat av: Olivia

Din sko för 499 tror jag :)

2009-06-09 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0