Okej jag kan inte hålla mig längre - Richard kommer hem!!!!

Under några veckors tid nu har jag vetat vilket datum min baby kommer hem, och det är exakt tre veckor kvar idag! Tre veckor, förstår ni eller?! Det är INGENTING!!! Nu om tre veckor kommer vi ligga i hans säng, och äntligen äntligen ÄNTLIGEN får jag vara i hans famn igen, omfamnad av den mest underbara person på denna jord!!!  Mmaaaah jag är så förälskad <3 Så om 21 dagar kommer jag stå på Landvetter, slänga mig över honom och pussa honom från topp till tå.

Hela augusti-månad är typ planerad för min del; richardrichardrichard <3 Men ni behöver inte oroa er, jag kommer aldrig bli en toffel-flickvän, tofflar är någonting vi båda har lovat varandra att vi aldrig ska bli. Men har man inte träffat sin pojkvän på nästan 4 månader så får man faktiskt lov att vara lite tofflig :P Så den 25 juli åker han och jag till Karlshamn för att se Magnus Uggla (Richard största idol, pinsamt, men jag älskar dig ändå ;P) sedan övernattar vi på hotell. Sedan åker vi till Mariestad för att hälsa på hans släktingar, där bor vi i husvagn ensamma han och jag :D Sedan åker vi till mitt land och lite sådär. Detta är den bästa sommaren i mitt liv <3
    
                                      3 veckor, sen är vi här igen <3


Kommentarer
Postat av: Richard

Du ar underbar, jag har varldens basta flickvan <3



MEN nu ar det som sahar att om cirka 4 veckor kommer aven du min alskling ha Magnus Uggla som storsta idol, jag ar helt saker :D Haha (nastan saker i alla fall ;))



Vilken underbar sommar det kommer bli <3

2009-07-02 @ 09:50:49
Postat av: Anonym

Hei! Jeg bor i Norge, og skal til Gøteborg om noen dager. Og derfor lurte jeg på om du har noen butikker å anbefale meg? Det hadde vært veldig hyggelig om du kunne hjelpe :)

2009-07-02 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0