Att det alltid hander mig

Ja en resa for Olivia Eriksson ar sig inte lik om det inte hander mig nagonting hemskt. Igar tog vi farjan over till Phiphi, och nar vi ska ga av kanner jag forst hur jag har svarigheter med att andas... Jag struntar i det och forsoker ta mig mot utgangen, men jag blir helt yr och jag kanner bara hur jag vill spy. Helt plotsligt ser jag ingenting, det at helt vitt framfor mina ogon. Men jag fortsatter ga med min bror och far som stod. Jag har absolut inget minne av hur jag kom av baten... det enda jag kommer ihag var att jag vid ett tillfalle lag ner med massa thailandare som hjalper mig med deras olika kurer. Nasta gang jag vaknade var jag iaf av baten, jag lag pa en madrass ganska langt bort ifran baten. Nagon doppade mitt huvud i iskallt vatten, medan en annan gav mig vatten att dricka, en kvinna masserade mitt ansikte med nagon slags olja som fick mig att kvickna till helt sjukt mycket, jag fick aven sniffa pa nagonting (mycket starkt =P) som jag inte riktigt vet vad det var, jag fick ryggmassage ;P... och det basta var att nagon hamtade en stor fet flakt! Det gar inte att forklara, men det var helt klart bland det obehagligaste jag varit med om... och jag har varit med om otroligt mycket skador, och jag har svimmat och sa forut... men jag tror banne mig att det har slar allt. Orsakerna var antagligen att jag inte hade sovit pa 36 timmar, inte atit mat eller duckit speciellt mycket vatten, jag trodde jag skulle do av varmeslag.. och pa toppen av allt mensverk... haha, sa kan det ga. Nu mar jag iaf mycket battre, men gar hela tiden runt med en vattenflaska och en grej jag fick av en thailandare som jag kan sniffa pa nara till hands =P

Bortsett fran detta har jag det grymt bra! Saknar en vss person lite for mycket bara <3
    
     
    
    

Kommentarer
Postat av: sarah

men ooolivia! stackarn! hoppas du mår bättre nu :D och fortsätt ha en riktigt underbar resa, sola inte för mkt e du gullig ;)



pussar o kramar! (de e iskallt här i sverige haha)

2009-01-07 @ 15:40:03
Postat av: mama

vad skönt det ser ut. Lägg upp mkt bilder sä jag ser hur ni har det

Saknar er

2009-01-07 @ 17:28:38
Postat av: Anonym

Ganska orutinerat att inte sova, äta eller dricka någonting. Värmen är ju rätt het där nere om man säger så.

2009-01-08 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0