Sista dagen

Ja om 40 minuter kommer var taxi som ska ta oss till Krabis flygplats. Vi kommer anlanda till Arland klockan 02.50 tror jag, och far sedan vanta pa vart flyg till landvetter som gar klockan sex :)

Idag har det blivit annu mer shopping, dock inte sa mycket till oss sjalva utan mer till familjen och sadar :) Jag kopte dock en klanning och ett armband till mig :D

Nu kan jag inte sitta mycket langre till, jag och Cornelia ska slanga oss i poolen en sista gang tankte vi :D Jag vill bara saga att det har har varit en grym resa! Precis vad jag har behovt, men nu vill jag bara komma hem och komma in i mina vanliga rutiner igen. Havregrynsgroten alltsa <3 Vi har traffat manga skona och harliga manniskor, bla. nagra som vi akte bat med och kom fram till att de kanner min gode van Arvin, vi traffade 4 killar p[ luna bar varav 2 har jobbat med min syster i Oslo osv... helt sjukt hur man stoter pa helt random manniskor, och sa far man reda pa att man har gemensamma vanner pa andra sidan jorklotet :P Jaa jorden ar allt bra liten egentligen. Jag kommer aven sakna att vandra langs med gatorna och shoppa jarnet, i vilken affar vi an gar in kanner de igen oss.. hahah. Are you twins?

Har kommer lite fler bilder, men jag far val gora en sammanfattning av resan med bilder nar jag kommer hem :) Eller nar jag hinner iaf :) Puss och kram pa er
       
Under var fattiga period da vi lag pa parkbanken och var nara pa att overvaga att tigga, haha
       
Partykvallen for sure. Da vi motte Hans, Jens, Staffan och Claes
       
       
       
       
Reklam for cola ;P
       

Kommentarer
Postat av: Arvin

Dricka eller mat på alla bilder hahaha :) AWESOME!!

2009-01-19 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0