Lördag

Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så mycket att stå i nu inför resan :) Igår åkte jag som sagt in till staden där jag mötte upp Anna och Emma på stadsbiblioteket. Vi försökte söka efter lite böcker och artiklar till vårt projketarbete, men det gick inge vidare bra alltså :P Sedan drog vi till Subway och åt, då kom även mina boys Jonas och Tobias. Efter någon timma drog dock jag, Tobias och Jonas till Condeco och fikade. Jag kände mig verkligen helt fullproppad! Ni har ju sett subways mackor hoppas jag, och så en brownie med sjukt mycket grädde på till det, oheerre... Men gott va de ;) Jag kom hem någon gång efter 20, då min älskling kom till mig :D Han skulle hålla mig sällskap när jag packade, men det blev inte mycket till packning, haha. Vi låg och mös hela kvällen, och så kollade vi även på hockeyn då såklart. Jag är ett stortstort fan vill jag lova ;P Vid 1 tiden satt jag, Richard, Corny och Isaac i köket, och det slutade med att jag (lättövertalad som jag är) bakade en kladdkaka :P Sedan gick vi tillslut och lade oss. 
    
    
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0