Fredag

Jaa vad hittar man pa en fredagkvall som denna da man befinner sig i Ao nang? jo man gar pa thai boxning! Jag har precis varit och kopt biljetter, och jag insisterade pa att vi skulle ha biljetter langst fram trots Cornelias invandningar. Vad ar det for poang att ga pa thai boxning om man inte sitter tillrackligt nara the action liksom? Man vill ju riktigt se hur blodet rinner och hora hur kekbenen krossas... eller vad sagr ni? haha... nu ska jag ga och kopa tva pad thai, mitt och Cornelias levebrod :)

Forovrigt kan jag saga att jag kanner mig otroligt passande kladd, hahahah! Klackarna sitter pa med en svart klanning :P Bilder kommer val in pa det imorgon.. sjukt roligt :P puss och kram
        
    
    
    
    
        
    
    
    

Kommentarer
Postat av: moa

2009-01-16 @ 15:42:49
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: malin

härliga bilder! :D blir också sugen på sommar! puss

2009-01-17 @ 18:15:29
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0