Fredag

Igår var en dag jag länge längtat efter, dagen då jag återförenades med mina älsklingar Felicia, Sandra och Buller :D Buller träffade jag ju i onsdags, men Felicia och Sandra hade jag inte träffat sedan jag kom hem :D Lycka for sure. Vi gjorde ingenting speciellt, vi kollade lite på Let's dance (blondinbella åkte ju ut, sjukt tråkig tycker jag faktiskt), men framför allt så hade vi mycket att ta igen ;D Det blev inte jätte sent, med tanke på att jag var hur trött som helst. Så vid halv 12 åkte jag till Richard och sov där <3 Han skulle dock upp och jobba idag så nu är jag precis hemkommen :D Har en del att göra idag, ska plugga, åka till Allum, åka till stan och träffa Arvin, och senare ikväll blir det antingen utgång eller Richard :D Så nu får jag börja så jag hinner med så mycket som möjligt. Här är iaf några bilder från fyrans återförening :D haha, puss och kram
    
    
    
    

Kommentarer
Postat av: Buller

tack för att du tog dom finaste bilder, jätte tack. ;)

2009-01-24 @ 13:32:37
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag anar en viss ironi i den där kommentaren :P men du hade faktiskt tackat mig på riktigt om du hade sett de andra bilderna :P haha <3

2009-01-24 @ 13:41:05
Postat av: Buller

jag såg de andra bilderna, och vissa va bättre på mig! men men, haha!! e man ful på bild så e man :P

2009-01-24 @ 14:24:35
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0