Bilder

Asså förlåt om jag uttråkar er :P Men ni behöver ju inte titta på dem om ni inte vill :P hahaha. Igår hann jag inte riktigt med allt jag ville ha gjort, fick inte träffat Arvin bland annat :/ Men jag pluggade en del, åkte till allum en stund och var sedan med Richard på kvällen :) Nu har jag precis kommit hem och ska snart sätta igång med pluggandet igen. Och så MÅSTE jag städa mitt rum, jag har inte packat upp min väska, så istället har jag strött kläderna likt en matta över hela golvet, bra va :P Hoppas att er helg har varit grym, puss och kram
    
    
    
    
         
    
    
    
    
    
    
    
          

Kommentarer
Postat av: malin

ni är ju jätte lika!

2009-01-26 @ 11:02:06
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha ja det har vi hört förut ;D

2009-01-26 @ 14:53:35
Postat av: johanna

vart har du köpt dina solglasögon? supersnygga verkligen!!

2009-01-26 @ 17:56:49
Postat av: Olivia

Ja men visst är de :D Tyvärr är de köpta i en liten butik i Thailand :)

2009-01-26 @ 18:59:19
Postat av: malin

är ni inte släkt? :D

2009-01-26 @ 23:54:14
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0