At last!

Nu har jag och Cornelia antligen landat i Krabi! Nar vi satt i bilen pavag till Landvetter far Cornelia ett sms dar det star att vart flyg fran Stockholm till Krabi ar forsenat i 14 timmar! Vi fick darfor sova over i Stockholm pa Radisson hotel, och har pga av detta missat en halv dag har i Thailand... menmen, sa kan det vara ibland. Jag och Cornelia hade anda kul pa hotellet, och frukostbuffen var ljuvlig =) Nu ar klockan 8.07 har, och runt 2 tiden hemma... solen skiner och det ar ungefar 30 grader =D Nu sitter vi pa Johannes och pappas hotell och vantar pa att de ska packa fardigt sa att vi kan ta baten ut till PhiPhi island. Det kanns helt overkligt att jag ar har! Jag saknar er dar hemma saklart, ni vet vilka ni ar <3 Pussar och kramar fran miiig =D


Kommentarer
Postat av: Arvin

får ge mig och herr david grymma tips om vad man ska göra när du kommit hem !!!:D have a wonderfull trip in THAI THAILAND :), c yaa soon pus

2009-01-06 @ 15:16:55
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0