Min richard-låt

Då jag och Cornelia var påväg till Thailand för någon månad sedan fick vi övernatta första natten i Stockholm. När vi då slog på tvn så började denna låten spelas. Jag som enbart hade en enda person i mina tankar associerade då, och associerar även än idag den här låten med personen som tidigare samma dag låg i min säng, höll mig i sina armar och kramade mig så hårt samtidigt som han sa "jag älskar dig". Samma scenario återupprepades i mitt huvud om och om igen, under hela resans gång. Idag har jag spelat den hela dagen vilket alltså innebär att just det scenariot återupprepats ett stort antal gånger i mitt huvud ;) Inte mig emot
               Jag menade vartenda ord jag skrev till dig tidigare idag <3

Jag vill nu dela med mig av min Richard-låt till er, då både låten och personen i fråga är helt fantastisk! Lyssna bara på hans ljuvliga sångröst, yum är det rätta ordet
    

Kommentarer
Postat av: sophie/leon

självklart är det en bra låt! Det är ju kings of leon!:D bästa bandet! kika gärna föbi min blogg www.leon.devote.se kraam!

2009-02-17 @ 09:48:41
URL: http://www.leon.devote.se
Postat av: camilla

åh vad sött! Och guuud vilken bra låt! :D Miss you babe!

2009-02-17 @ 13:09:53
Postat av: Anonym

shit vilken bra låt!

2009-02-17 @ 16:18:51
Postat av: Olivia

ja men visst är den bra! Saknar dig med milla <3

2009-02-17 @ 19:49:34
Postat av: Jennie

Åh, jag älskar den låten! Vad underbart att det går så bra för er! =)

2009-02-18 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0