Måndag

Idag är det måndag... och tanken på att jag ska gå upp om 4 timmar och 30 minuter och inte alls är trött är allt annat än uppmuntrande. Okej jag går inte upp klockan 5, dock ställer jag klockan på 5 och snoozar till 6... finns inget annat sätt att få liv i mig så tidigt på morgonen, jag svävar mellan liv och död vid den tiden på dygnet. Får väl se om ens det lyckas få liv i mig, jag måste ha varit en fladdermus i mitt tidigare liv... jag tror iofs inte på sånt, men ändå :P Gud vad jag ordbajsar.

Vad som dock är lite uppmuntrande (men jobbigt samtidigt) är att imorgon åker min mor och syster till Fuerte Ventura :D De kommer få det så skönt <3
Ännu en grej som är sjukt uppmuntrande är att vi imorgon kommer ha antingen fys eller konditionsträning på idrotten, vilket vi alltid har efter lov, och jag ääälskar det!
Ne nu får jag börja ränka får... hoppas ni har det enklare än mig :P God natt
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0