Elin Klings val

Men guuud va kul! Jag fick en kommentar av en av er läsare som sa att jag ligger på msn:s startsida. Detta var jag ju tvungen att kika närmre på och såg till min förvåning att jag är både med på Elin Klings val och Dagens snyggaste på msn.se. Då gick jag även in på minoutfit.se för att se om någonting förändrats där, och så ser jag tre av mina outfits på framsidan och även att en av mina bilder har blivit Klingans favoriter. Jag tycker verkligen att det är super roligt :D

Vad har jag haft för mig idag då? Mina planer var att hinna med att:
- plugga
- springa
- övningsköra
- ha familje get-together
Jag hann med allt utom övningskörningen :/ Pluggningen gick väl som det alltid gör, känns som att man läser och läser men att det aldrig fastnar. Att springa i kylan är det bästa jag vet, så det var underbart. Familje get-togethern var rolig som alltid :D Jag kommer stanna hemma från skolan imorgon tror jag, behöver plugga på massa grejer :/ Såå trist. But that's life

Appropå allt och ingenting. Jag är så fruktansvärt kär! God natt gott folk
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0