Dilemma

Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Jag är i stort behov av en ny skinnjacka, men jag har inte pengarna att lägga på en dyrare. Så nu funderar jag över huruvida jag ska köpa denna skinnjacka från H&M, den är billig, snygg och användbar... Det enda negativa är; absolut alla har den! Inte främst mina två bästa kompisar Sandra och Felicia. Det är inte så att de har någonting emot det, tvärtom. De tjötar på mig att jag borde köpa den. Men samtidigt är det ju inte superkul att ha likadana kläder som de man hänger med varje dag, vi har redan så många likadana plagg. Men samidigt så är jag verkligen i stort behov av den, och snabbt dessutom! Hahaha, vilka problem man kan ha :P Vad ska jag göra?
        

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan bli din officiella sponsor. sponsrar dina inköp med 10%, vad sägs? ;) Vad kostar den nya jackan du ska köpa??

2009-02-22 @ 13:24:21
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej Olivia,jg ären trogen läsare!

Jag läste Blondinbella och kenzas blogg häromdan, och jag vill säga att din är mycket bättre, Så min Kompis fråga vilken blogg jag läser o vilken som är bäst, då svara jag Olliiiviiaa eriksssoonnss blogg såklart. :D. glad att jag har nått att läsa.

keep up the good work

2009-02-22 @ 14:37:24
Postat av: Anonym

du borde fixa kategorier :) typ dagens outfit mm. :)

2009-02-22 @ 15:21:12
Postat av: Anonym

den är jättefin men är inte den slutsåld i hela göteborg? eller vet du var den finns?

2009-02-22 @ 15:42:26
Postat av: emma

det finns liknande från only :) , för samma pris! skitsnygga

2009-02-22 @ 15:47:10
Postat av: Anonym

Köp den inte. Den är verkligen skitsnygg. Men skulle två stycken av er ha på den på samma gång så förlorar den liksom snyggheten, då ser man bara två tjejer med likadan jacka. Inte så kul.

2009-02-22 @ 16:27:19
Postat av: Christopher Buller

skippa den, och kom till mig på Kiki Skinn design på fredag eller lördag. så kan vi försöka fixa nått. :) kanske rabatt också. puss

2009-02-22 @ 23:01:26
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

Låter som en bra idé, den kostar 500

Men GUD vad glad jag blir av att höra det! Tack så jättemycket verkligen :D

Bra idé, det har jag itne ens tänkt på tidigare... ja detta får jag allt ta att fixa.. när jag har orken ;P

Ne de har fått in den igen :) Jag hr iaf sett den på H&M i kompassen och Allum :)

Gör det? Dett aska jag absolut ta en närmre titt på, tack för tipset :)

Hahaha plus att de har alltid den på sig så de är redan två :P I sådana fall blir vi tre ;)

2009-02-22 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0