1 år sedan

Detta får bli lite av ett intern-inlägg som typ bara jag kommer att förstå... Haha, kul va :P Vid den här tiden för exakt ett år sedan togs första steget närmre till det som betyder mest för mig idag. It sure was a rocky start, but it was a start on something good. Dagen då den största utvecklingen av Olivia Erikssons liv hade sin start, utvecklingen till att bli den personen ingen trodde var möjlig. Det absolut bästa som någonsin kunnat hända en liten flicka som mig själv. Och det var inte svårare än att jag stred mot vad all min moral sa vad rätt, för det som jag under hela min livstid hållit mig borta från... sjukt egentligen, sjukt att någonting så fint kunde vara min största rädsla under så lång tid! Så våga ta steget för att övervinna era rädslor, så kanske även ni kan komma närmre det som känns som en livstid i himlen, lycka :)


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

du tror inte jag förstår eller? :P hehe

2009-02-01 @ 23:00:34
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe du har helt rätt, man kan inte vara rädd gör ost hela livet...

2009-02-01 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0