Ut med det gamla, och in med det äldre

Jag sa för länge sedan att jag skulle byta header för varje årstid, nu har jag haft höst-headern ett bra tag så jag kände att det var på tiden att säga hej då till den. Dock hinner jag inte ta några nya bilder, så det fick bli några gamla... för tillfället iaf :)

Mest störande idag: Vid 17-tiden idag somnade jag och sov fram till 20.30 ungefär, då kollar jag på mobilen och ser att jag missat ett samtal från Richard! Jag trodde jag skulle börja gråta typ. Våra mobiler krånglar så det är otroligt sällan som vi får tag på varandra förstår ni, vi har pratat två gång på 16 dagars tid... första gången bröts det efter fem sekunder, andra gången pratade vi en stund men med ca fem minuters fördröjning. Är det inte typiskt


Kommentarer
Postat av: Norge

Varfør pratar ni inte via skype? billig och bra kontakt :)

2009-04-22 @ 12:42:49
Postat av: Olivia

Joo jag har tänkt på detta, ska allt ta och fixa det :)

2009-04-22 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0