Jag stinker svett...

... om ni vill veta :P Jag har nu suttit på styrbord-barbords uteservering med min bror, Mogge, Gabbe, Jimmy och David och svettats som en gris. Men det var kul så länge det varade.

Nu kan jag även passa på att informera er om att Beatbois (bror, Mogge, Gabbe och David) spelar på Styrbord-Barbord ikväll, och det kommer bli grymt!!! Hade jag varit myndig, och inte haft en bror som slängt ut mig om jag gick dit så hade jag utan tvekan varit där ikväll :P Kanske till och med så att jag kommer gå dit och hoppas på att han inte ser mig ;P Så har ni inga planer för kvällen gå dit!
    
    
                Jag, bror och Gabbe. Bild tagen av Mawejje Kuddiza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0