Hemma igen!!!

Shit vilken dålig bloggerska jag är, ett inlägg på en vecka trots att det fanns en dator på hotellet där vi bodde, fy skäms på mig. Jag var nästan rädd när jag tryckte på "statistik" för att se hur många läsare jag förlorat, men det visade sig inte vara några problem där :D Men nu är jag tillbaka i Götet hur som helst, så nu är det full rulle igen!

För att sammanfatta min resa till Prag krävs enbart ett ord: SÅÅÅÅJÄÄÄÄVLAKUUUUL!
Jag bodde som sagt tillsammans med fem killar från klassen, vilket självklart ledde till att jag varje morgon vaknade till det ljuva lätet (och doften) av fisar. Jag har genom hela resans gång drabbats av skrattattacker som inte ens går att beskriva. Senast var på tågresan hem i vår lilla kupé när vi skulle sova, dock utelämnar jag detaljer :P Tack vare det underbara vädret har vi kunnat sitta i parker och fikat, solat, spelat fotboll, ätit glass och självklart..... shoppat ;) Så på hemresan fick jag göra plats för ytterligare ett par skor (hade sju par med mig), och en kuvertväska. Båda kommer in på bloggen senare under dagen. På kvällarna var det party för hela slanten, inget deg på denna resan inte ;D

Men vad kan förklara det hela bättre än bilder? Så här kommer lite bilder jag tagit under resans gång. För närmre vänner kommer jag även bilda ett Prag fotoalbum på facebook inom en snar framtid där ni kan njuta av bilder på mig och min klass :)
    
    
    
                                                     beer-brothers
     
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
             
    
    
    
    
                Noor, Frida och jag med black-and-white tema ;D
    
    
     
    

                                FÖRSMAK PÅ MINA NYA SKOR!
    


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygga skor, som vanligt! Men jösses, hur kan du gå i dom människa?!

2009-04-19 @ 20:36:13
Postat av: Denana

ÄNTLIGEN, nu vill jag se en massa inlägg!



Älskar dina skor! grymt snygga ;)

2009-04-20 @ 15:57:49
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Denana

http://www.net-a-porter.com/product/39001#



Ganska lik dom här..

2009-04-27 @ 13:03:38
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0