Idag gäller det

Förlåt för kass uppdatering. Igår spenderades kvällen på Lilla london tillsammans med Buller, Hanna och Camilla, bilder får komma in imorgon. Jag kom hem sent och imorse gick jag upp klockan 7 för att åka och bli iordninggjord (om man kan skriva så :P). Så nu är både sminkning och frisyr färdigt :D Och nu ska jag, Elsho, Hannah, Buller och Caiza bege oss till Röhska och förhoppningsvis hinna öva igenom allt igen.

FAIL jag har ingen kamera! Jag tänkte ju bjuda på lite backstage-bilder och grejer. Men jag ska lösa detta :D Nu måste vi springa, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: malin

good luck! :D

jag vet två till som ska gå, malin brorsson och ebba carlsson om du vet vilka det är :)

2009-04-25 @ 11:07:11
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

heeey lånade en bild på dina skor, hoppas det är okej:) länklade såklart. kramkram!

2009-04-25 @ 19:00:53
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0