Idag bär det av :D

Idag åker jag alltså till Prag, tillsammans med större delen av klassen och även några från parallelklasserna. Det kommer bli så sjukt roligt, och jag är astaggad! Tågresan kommer ta 16 timmar, men det kommer vara så värt det.

Jag har varit så duktig idag! Jag ställde klockan på 9.00 (alltsås sov jag i 5 timmar inatt), då gick jag upp och städade huset. Jag har nämligen bott ensam hemma i helgen, vilket leder till att jag stökar ner som en tokfia. Sedan packade jag äntligen, och som alltid har jag fått med mig allt för mycket kläder. Jag köpte en ny resväska här om dagen som jag tänkte att jag skulle använda till resan, men allt fick inte plats så jag fick ta en större som vi hade hemma :P Asvärt. Nu ska jag trippa ner till busshållplatsen och åka in till nisse, påvägen måste jag köpa strumpbyxor och växla pengar!

Vi får se hur det går med bloggningen under resan, men jag brukar ju lyckas klura ut en bra lösning på det där :D Puss och kram
           

Kommentarer
Postat av: Bojana

Hejhej, tänkte bara fråga vad är det för kamera du har ?:)

najs outfit med ! hehe

2009-04-13 @ 14:03:10
URL: http://bojance.blogg.se/
Postat av: Denana

Du är så snygg!

2009-04-14 @ 11:46:00
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: johanna

du är grymm på att sätta ihop outfits, snyggt!

2009-04-15 @ 19:47:06
Postat av: Anni

snyggt, gillar din blogg skarpt! :)

2009-04-16 @ 16:27:27
URL: http://ara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0