galen kväll

i dag började  det med att jag var hemma. jag   gjorde  absolut  inget  speciellt....  var bara hemma och  degade ...  men sen fick jag  ett samtal där dom sa att jg skulle med ut å kröka:D  s  jag  tönkte varför inte,,,. vi  började lugnt med tv sperl och öl hos  joel. sen åkte vi med bil  till stan. vi drog in på chez å började  dricka som attans:-) sen kom vi på när det var 10 minuter kvar  att vi endast skulle få komma in på blvd om vi  gick dit innan elva eftersom vi var med på listan :-)  så vi sprang dit fort som bara den...  vi kom in .. å aen krökade vi å sen träffade vi olivia å sen åkte vi hen,, vi var på burgerking med.. nu skall jag sova.. puss alla  läsare mvh / C:H

Kommentarer
Postat av: Annika

Vem är C:H?

2009-04-26 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0