Dygnat

Nu har jag dygnat! Vid den här tiden för 24 timmar sedan steg jag upp för att gå till skolan och ha fysik-labb, och nu kom jag liksom precis hem, hahaha. Helt galet... kvällen var galen! Det blev utgång, bilder från partyoutfiten och själva kvällen får komma in imorgon... när jag vaknat... och det vet man aldrig när det blir ;P Men förlåt för dålig uppdatering iaf, och för att jag inte svarat på kommentarer! Men nu kommer svar:

Kavajen från förra outfitinlägget är köpt på Weakday för 700 :-, tempel linnet har jag köpt på Lager 157. Det gjorde jag dock när jag gick i åttan tror jag, så den finns inte kvar tyvärr. Jeanstightsen är köpte på Veromoda. Jag är så brun för att jag solar, men riktigt så brun som det ser ut på bilderna är jag ju inte riktigt i verkligheten. Det är den vita bakgrunden som gör det :) Nu ska jag sova! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0