What's new

Ja nedan kommer de nya plaggen jag köpte tidigare idag:) Allt är faktiskt från Gina tricot i Allum. Så här ligger det till va, jag träffade min kusin Malin på Gina tricot idag, det visar sig att hon börjat jobba där nu. Så jag kände mig ju lite tvungen att köpa lite hos henne :P Så går ni till Allum får ni gå in på Gina och säga hej till min snygga kusse ;)

Just nu sitter jag, Isaac och Cornelia och tittar på första avsnittet av Idol! Haha, så fruktansvärt ball.

Till dig. Isaac har köpt en macbook ;) Avundsjuk? :P haha, I'm so evil

   
                                   Mysig stickad kofta - Gina Tricot

   
                                     Röd stretchtröja - Gina Tricot

   
Grå klänning som inte är jättefin just nu, men jag syr om mycket av mina kläder ;) Spännet framtill är ju enligt mig fruktansvärt :P Även denna från Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Christopher B

jasså du syr om mycket? när började du med det? haha ;)

2008-09-03 @ 20:50:35
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, nästan alla av mina klänningar har jag sytt om på något sätt.. du om någon borde veta om de :P

2008-09-03 @ 21:10:09
Postat av: Richard

TÖÖNT haha... vänta du, om någon vecka har jag en också ska du see ;)

2008-09-04 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0