Kvällens outfit

En snabb uppdatering.. Jag vaknade runt 1-tiden idag, sedan gjorde jag mig iordning för att åka in till stan :) Där träffade jag mina älsklingar Buller och Felicia <3 Vi satte oss vid Evas Paley, Buller drack kaffe och jag och Felicia köpte en varsin färskpressad jucie :D Helt underbart. Där satt vi i några timmar och pratade om allt, vi saknade dock vår älsklings Sandra :/ vi är liksom inte helt fulländade utan henne.

Nu kom jag iaf precis hem från Alexandras födelsedagsfest, äntligen 18! Själv har man ju 9 månader kvar :/ Appropå födelsedagsbarn så säger jag även grattis till Stina Jensen (älsklingsbarndomskompis) och Joakim Buller, lille jocke blir bara större och större ;) Galet vad tiden bara går och går.. Ikväll hade jag iaf hur ball som helst :D Bilder från kvällen får dock komma upp imorgon. Men här har ni bilder på kvällens outfit. Puss och kram på er

   
Klänning - Gina Tricot
Kavaj - HM
Skor - Monki
Örhängen - Gina tricot

   
Klänningen jag köpte från Gina Tricot häromdagen, men som sagt så sydde jag om den :) Mycket bättre, tycker iaf jag :D


Kommentarer
Postat av: Christopher B

verkligen mycket bättre! men dock gör ljuset att det e två olika färger! hehe

2008-09-07 @ 11:41:41
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

ja men visst blev det :D haha aa jag vet, men äsch :P

2008-09-07 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0