God morgon :D

Är det inte ett mirakel? Okej, jag har fortfarande hosta, men jag vaknade inte pga att jag inte kunde andas imorse, som det brukar vara annars :P Men det är rätt ovärt.. nu är klockan 06.19, och jag har ingenting att göra. Jag sa ju att jag skulle kunna gå upp kvart i och fortfarande hinna i tid. Jag gick upp 6.10, och bussen går inte förän kl 7... What to do liksom. Jag har till och med hunnit ta en dagens outfit som jag tänkte lägga in här i brist på saker att göra :P Men min far har tagit min kortläsare, så den får komma in när jag kommer hem istället :) Mjölken var dessutom slut, så min gröt idag var inte delicious :P Shit vad jag känner att jag babblar. Nu får jag väl hitta på något för att tiden ska gå fortare.. Puss och kram
(Ska man ta fram sina höstskor redan? Det är ju inte speciellt bra väder liksom :S hmm...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0