Frisören

Nu kom jag precis hem från frisören :D idag tog det två och enhalv timma, men det var trevligt :) Bilder får komma in senare, för nu ska jag springa till träningen. Äntligen ska jag få träffa min älsklingscamilla! <3 Vi är ju för dåliga på det här, haha. Måste bara säga att högst upp på min köplista står mjukisbyxor! Jag har inte ett enda par mjukisbyxor, är inte det galet?! Hur som helst.. imorgon börjar jag kl 14.00, det är rätt så gött dåva ;) Och då har jag bara en lektion, som är friskvård! Och imorgon ska vi ut och gå med stavar. Det kan ju bli spännande. Asså förstår ni ens hur mycket jag hade garvat om jag såg en hel klass komma gåendes med stavar?! Kan ju inte bli annat än roligt ;) Nu måste jag rusa, ingen lugn och ro här inte. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0