Alex 18 år

Här kommer några bilder från igårkväll, sjukt lyckad kväll! Iaf för min del, haha. Fler bilder kommer nog senare, ni kanske inte tycker det är speciellt inressant att titta på bilder.. vad vet jag. Men jag älskar själv att läsa bloggar med mycket bilder, så jag vill ha det :D Kvällen bestod av god mat, dans, strippdans, presentöppning, seriösa känslosnack (:P), oseriösa känslosnack och mycket mycket mer :P Tack för kvällen allihopa <3

   
                                  Födelsedagsbarnet själv :D
   
                         Vera, Anna, Marie och jag on the dancefloor ;D
   
                                    Julia, Sabina och jag <3
   
                                   Emma, Sabina och jag <3

   
                   Erik, jag och Sabina :D Vårt seriösa snack gick ju bra ;)
            
                            Jennie, Sabina, Julia och jag :D

   
                    Hur kommer det sig att Anders tröja alltid åker av? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEJ HUR KUNDE JAG MISSSAA DEEEE!! VA I HELVETE!!!



nee "klassfest" SNART IGEN! eller NU igen

2008-09-07 @ 16:32:02
Postat av: Lotta

från lotta förresten.. o what filmar marie där?? de ser ut som de.. skicka skicka.. youtuba..eller hule.dua

2008-09-07 @ 17:04:26
Postat av: sabina

haha, en pussglad sabina den kvällen!

2008-09-07 @ 21:41:53
Postat av: magda

det var en riktigt trevlig kväll :D

2008-09-08 @ 00:14:43
Postat av: Olivia

ja lotta! vi måste seriöst ha klassfest typ varje helg! haha



och jag gillar det sabster ;)



ja men visst var det :D kul att du läser min blogg också :D kramkram

2008-09-08 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0