Viktoria

Det börjar bli lite av en tradition av gå till Viktoria på Torsdagar för min del :P Jag hade iaf hur kul som helst igårkväll! Vi började kvällen där, och min avslutades slutade även där :P Buller hade skaffat fribiljetter till lounge(s), men jag bangade eftersom min sista buss går 00.50 på vardagar :( Så jag stannade kvar på Viktoria och flummade med mina vänner där medan Buller Caiza och Nicole drog till lounge(s).. Henke, Andreas, Azad, Asif? och alex höll mig sällskap :D, assköna människor! Vi träffade även Aaron och hans buddies :D Jag fick lite skäll av min moder nu också med tanke på att jag har utegångförbud typ.. måste vara hemma innan kl 11 på vardagar helt plötsligt.... :S Men hon e grym hon, jag får bara skylla mig själv :P 

Nu blir det bowling som sagt, hurray! :D

                       Och Anonym, det fick bli samma kläder ;)
         
Klänning - Clara från Designa only
Kofta - Gina tricot
Kappa - Zara
Halsduk - Thailand
Väska - HM
Strumpbyxor - Lindex
Skor - Skopunkten

Örhängen - Gina tricot

         
                                       Aaron och Buller :D
          
                                        Buller och jag :D

          
                    Moha ;D tack för kvällen alliopa. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå! Ville bara tipsa dig om ett par skor jag hittade på tradera precis..såg dom och tänkte direkt på dig..iaf så gå in på den här adressen: hogklackadeskorstorlek36-auktion-74538123" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Snyggahogklackadeskorstorlek36-auktion-74538123

och kika, dom påminner faktiskt ganska mycket om skorna uppe till höger på din blogg tycker jag..ett litet tips bara =)

2008-10-10 @ 16:33:40
Postat av: Olivia

men gud va gulligt :D Dom var helt gaaalet snygga, men tyvär har jag storlek 38 :( Men tack ändå :D

2008-10-10 @ 17:25:35
Postat av: Johanna

Hej igen =) dom finns i storlek 38 också..http://www.tradera.com/Snyggahogklackadeskorstorlek38-auktion-74538536 ..nu kanske du undrar vem jag är :P hittade faktiskt din blogg på facebook (jag vet inte hur) och tycker du har sjukt snygg stil så nu läser jag din blogg flera gånger om dagen..tack för inspirationen och ha en trevlig helg!

2008-10-10 @ 20:24:19
Postat av: Anonym

kommentaren ang. samma kläder hade egentligen inget att göra med ditt val av kläder. Den syftade på att din text tillsammans med kommentaren kunde kontexten tolkas som att du tagit av dig alla kläderna, när du träffade snubben. För att t.ex: göra aktiviteter som kräver viss nakenhet, exempelvis penetrerade samlag eller dylikt. Om detta (skämt) inte gick fram pga. den kommenterandes dyslektiska sida, dennes trötthet eller bloggarens intellekt vet jag inte... Kanske gick det fram, vem vet? men men...

2008-10-11 @ 04:08:44
Postat av: Anonym

Vi i Oslo tycker det är på tiden med strängare krav, så som utegångsförbud, bra mamma!

Olivia, inte ut och slarva på det sättet!

Puss

2008-10-11 @ 12:13:50
Postat av: Olivia

Du anar inte vad glad jag blir Johanna :D Tack så jätte mycket verkligen! Men nu blir jag ju helt galen här, vill verkligen ha skorna men vet inte om det är det jag borde lägga pengar på just nu... kommer sluta med att jag köper dom iaf :P



Anonym, du avslöjade just din identitet ;) finns bara en person som skriver som du. haha :D



Haha, jag slarvar då inte, duktig flicka här :D Puss på er och hoppas ni har det bra

2008-10-11 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0