Söndags relaxing

Just nu ligger jag i badkaret i ett varmt bad med mycket skum (blir ju så mycket roligare då :P) och med laptopen som spelar adele make you feel my love :) Finns det något bättre sätt att ta vara på söndagar så säg ;)  

Hur som helst.. Igårkväll hängde jag med Sandra och Felicia i lägenheten, och jag kan inte ens förklara i ord vi kul vi hade. Konstanta skrattanfall i jag vet inte hur många timmar! Fatta vilken bra träning ändå ;P Det var först tänkt att vi skulle gå ut till typ Parkan, men så blev det inte. Jag kommer typ inte ens ihåg vad vi gjorde, hahah! Vi sov iaf över där, och så kom jag hem vid 3-tiden idag. Hur skönt var det inte att man kunde sova en timma längre idag förresten? jag var iaf överlycklig :P


Mina kusiner Wilma (9 år) och Lisa (7 år) kom precis hit till oss från Småland tillsammans med min moster, så de sitter och spelar mario cart wii på nedervåningen tillsammans med Cornelia och Isaac. Sjukt söta verkligen :D Man kan höra deras skratt enda från vardagsrummet hit. Barnskratt asså <3

Nu får jag panik, Cornelia ropade på mig nu och sa att Hål i väggen börjar nu, så jag springer! Puss och kram
Som jag nämnde går kvällen inte att beskriva i ord, så bilder kanske kan förklara det bättre :D
    
    
    
    
    
    
    
Sådan sjuk lycka tillsammans med er, ni får mig att känna mig uppskattad <3


Kommentarer
Postat av: din fellebabe

du är verkligen uppskattad darling! Och shit, det stämmer verkligen, kvällen går inte att beskriva med ord, bara såå sjukt kul :D <3

Asgoa bilder vi tog asså! Vi ses snart igen snygging PUSS

2008-10-26 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0