Onsdag

Idag har jag bowlat! Hur kul som helst verkligen :D Sandra åkte hem till mig direkt efter jobbet, sedan åkte vi och mötte upp Felicia på Allum. Tillsammans åkte vi till Partille bowling vilket helt klart är den bästa ;P Väl där blev vi grannar till ett gäng pojkar i 7års åldern, hur sköna som helst! Våra nya bundisar eller vad säger ni brudar ;) Det skulle ju inte varit en vanlig kväll med oss om vi inte cpade sönder... vi lyckades hålla oss ganska sansade, men klot flög ju lite här och var (;D) och käglorna likaså! Det slutade med att vi fick byta bana och lite sådär iaf :P Sorry men tjejer, TOTAL UTKLASSNING ;P Jag måste ju få skryta lite, haha.
Sedan åkte vi till lägenheten, köpte pizza, godis och läsk och tittade på A shot at love with Tila Tequila. Finalen var ikväll, ni missade den väl inte?! :P Nu ligger jag hursomhelst i sängen, redo för att sova :) Ska man våga sig ut på stan imorgon med tanke på alla varnings-sms man fått? Någon kanske är seriös :P Jag och Cornelia ska ju second-hand shoppa ju... det var väl olägligt :P Sov så gott människor. Puss och kram

    
Självklart glömde jag kameran hemma :/ Minneskortet och batterier fick jag med mig, men ingen kamera. Haha, det är bara jag som lyckas ;)

Kommentarer
Postat av: Elin Filippa E.

Vadå för sms?

2008-10-30 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0