lyckorus, sårbarhet, frustration

Har ni någonsin upplevt den där känslan av behaglighet då hela kroppen bara sprudlar på ett härligt men samtidigt lite ovant vis? När du har fått chansen till att sätta en person på plats, en person som du vet verkligen inte tycker om dig.. som du vet pratar skit om dig dag in och dag ut utan att du egentligen förstår dig på orsaken varför, och du egentligen inte har någonting emot personen i fråga utan bara känner dennes frustration gentmemot dig genom blickarna denne ger dig eller tonläget i dennes röst. Då vet ni hur jag känner mig just i denna stund, nu har det fan gått över gränsen! Just nu vet jag inte om jag vill skratta, gråta, skrika eller slå någon helt ärligt. Samtidigt som jag känner en viss tillfredsställelse i det som hänt kan jag inte undgå att vara jävligt arg och jag känner mig fruktansvärt sårad. Det finns inte många som känner mig på djupet, och förstår sig inte på hur jag fungerar. Och att klara av att dömma en person utifrån det perspektivet som denne utgick ifrån är otroligt lågt. Med tanke på att jag har en ganska udda syn på saker och ting är det viktigt för mig att se till att personerna i min omgivning som jag bryr mig om vet vart de har mig. Och de som jag inte har låtit ta del av denna del av mig själv förstår sig inte på mig över huvud taget. Ni får tro vad ni vill om mig, men det här skriver jag speciellt till dig.
Så jag känner för dig har jag aldrig kännt för någon förut. Du vet vart du har mig, trots att jag är otroligt velig. Lyssna inte på vad alla andra idioter säger. Det finns få personer som förstår sig på mig, men du är en av dem. Så lyssna till mig istället, och tro mig när jag säger till dig att jag saknar dig och att du betyder oändligt mycket för mig. Jag skulle inte vilja förlora dig för allt i världen <3
   
   
But I'm strong, and I wont let any of you cowards bring me down. This feeling I have inside is the greatest of them all beacause of the fact that I'm a coldblooded fuck really. So with that said, maybe I should be thanking you for bringing that feeling out from inside of me. And I say that with a smile on my face. So looooong you anonymous fuckers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga inte om du inte kan hantera kritik.

2008-10-22 @ 15:27:50
Postat av: Disa

Asså förlåt olivia, men vad håller du på med egentligen?

2008-10-22 @ 17:01:26
Postat av: Anonym

bra skrivet. Jag vet precis villken känsla du menar, precis.

2008-10-22 @ 17:11:26
Postat av: Anonym

Du är en skit grym bloggare!

Talang! :D

2008-10-22 @ 19:10:35
Postat av: julia

kritisera inte om du inte kan stå för det och måste vara anonym

2008-10-24 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0