Fredag :D

Igårkväll var det tänkt att vi först skulle till Saron och sedan till Viktoria. Men det slutade med att vi åkte till saron, och sedan direkt till Tintin och ååååt.. gissa vad.... kycklingbaguette ;) Kvällen tillbringades med bla Buller, Arvin, Emma, och även David och Lotta en snabbis. Men även många fler :D Jättekul var det att träffa dig Arvin, det blir ju tyvärr inte så ofta nu för tiden, tycker om dig galet mycket gubben <3 Sedan åkte jag hursomhelst hem till Richard, och nu kom jag precis hem. Sitter just nu i mitt kök tillsammans med Isaac och Cornelia och lyssnar på karlandking - sing out your soul. Galet bra

www.myspace.com/karlandking

Jag har faktiskt börjat städa mitt rum äntligen! Jag har rensat ut en del kläder som bara ligger i min garderob och inte används. Så jag tänkte att jag skulle ge bort dem, jag lägger in bilder imorgon så får ni hojta till om ni hittar något ni skulle kunna tänka er att vilja ha :) Som sagt någon gång under morgondagen. Nu ska jag bara vika ner resten av mina kläder och dammsuga och lite sådär :D Så blir mamma lite glad på mig. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0