far <3

Min käre far åkte ut för att jaga i fredags, så i helgen har han och hans vänner umgåtts och tränat inför jakten som började idag. Han skulle vara borta till nästa måndag egentligen. Men så fick jag precis reda på att han skadat sig, han har fått en spricka i benet och måste ha gips i 5 veckor. Tycker så synd om honom, han har ju varit taggad inför detta så länge nu :( Och det är faktiskt första gången jag har varit med om att pappa skadat sig.

För att få han på lite bättre humör så lägger jag upp bilder på honom och Pixel från Jaktia. Haha, sjukt bra tidning ;)

   
                        Vår egna Indiana Jones, haha! Så rätt ;)
   
   
                                           Pixel är ju så fin <3


Kommentarer
Postat av: Arvin

fan vad schtek! men hallå känner din pappa blommans farsa eller:O vet att han också är ute på jakt nu...

2008-10-13 @ 20:22:05
Postat av: Olivia

hahaha, aa de e väl möjligt, men kanske inte så troligt :P halva sverige är typ ute på jakt nu, och runt om i hela sverige

2008-10-14 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0