Söndag

Jag brukar vanligtvis gilla söndagar, men inte när man har två prov den kommande veckan som man typ inte har pluggat till.. och inte när man precis kom på att man skulle läst ut en bok till imorgon som vi ska skriva en skriftlig grej på under svenskalektionen, men man får tänka positivt.. jag har ju bara 100 sidor kvar! :P Men se så det kan vända, fick precis reda på att svenskagrejen blivit framflyttad till tisdag :D Så jag har sovmorgon imorgon ;) Hurray

Ikväll har varit jättetrevligt, och gott framförallt! Först blev det kött, potatis, rödvinsås och go sallad :D Och till efterätt fruktsallad med riven vitchoklad ovanpå i ugn :D yummy... Vi har även spelat mario kart wii, och jag är "ledsen" över att behöva säga det här.. men Petter, utklassning ;) Självklart hade vi presenter också (som jag inte kunde vara med och köpa pga av plugg :() som var otroligt välbehövliga tycker jag ;) Vem vill inte ha en holy toaster till exempel ;P

Detta tycks ha blivit vanligt på min blogg... men här kommer ytterligare en information som är onödig, men för mig väldigt rolig :P Jag ligger i Elin Klings favoriter på minoutfit.se.... haha, mitt mål i livet har uppnåtts! :P
Nu ska jag lägga mig och kolla Heroes :D Puss och kram
   
Cornelia, Isaac, Johannes, Lina, Petter, Elin, Pappa, Mamma... Julia och Adam saknades dock

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å d e min bästis! du kommer bli KÄNDIS olivia! haha :D

2008-11-10 @ 08:26:40
Postat av: Anonym

vadå fick inte jag vara med eller? -Elin

2008-11-10 @ 11:31:12
Postat av: Olivia

haha förlåt, nu är du meeed :D



hah sandra, du e störd ;D vi har inte setts på aslänge nu! :O

2008-11-10 @ 13:29:49
Postat av: petter

JAG VANN IAF EN GÅNG MOT CORNELIA!

2008-11-10 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0