Optikern

Idag gick jag från kl 8- 16, och idag började äntligen våra indval igen! Har saknat dansen och friskvården helt sjukt, haha.. men jag är ju inte normal heller ;) Idag började vi med en ny stil i dansen också, street... vilket är ett av de stilar jag dansat mest i mina tidigare år, just looove it! Efter skolan åkte jag och min bror Johannes till optikern för att kolla våra syner, vilket man behöver göra om man ska börja övningsköra.. vilket jag alltså inte har börjat göra än :P Inte mer än på landet då, men Bengtsfors is the shit people ;D Varken jag eller min bror behöver glasögon för att få köra, men dock har jag inte världens bästa syn. Speciellt inte på vänsterögat, antagligen pga att jag hade regnbågshinneinflamation förra sommaren. Och läkarna var helt cp och gav mig inte rätt mediciner först, så jag gick runt och led i flera veckor! Fyfan, det var inte helt lätt det. Jag hade iofs inte tackat nej till glasögon med tanke på att det är galet snyggt! Eller det kan vara det iaf... Ne nu blir det käk, har fått i mig alltför lite idag. Inte okej.. puss och kram
         
  
                     Såhär fick jag gå runt då, hahaha.


Kommentarer
Postat av: anna laago

bengtsfors! hahaha...

2008-11-24 @ 21:36:36
URL: http://jajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0