Olivia tipsar

Jag hör så ofta nu för tiden att människor har problem med att hitta skor, och jag förstår det verkligen inte! Jag har snarare det motsatta problemet, jag hittar alltför många :P Idag var jag i stan i 20 minuter påväg hem från skolan, och ändå hittade jag ca 10 par som jag inte skulle säga nej till att få ta med mig hem ;) Men istället tänkte jag att jag kunde dela med mig till er, så här har vi några skor (tagna med mobil.. dvs galet bra kvalité ;P) som kostar från 400:- upp till tusenlappen.
    
Vi börjar med mina favoriter <3 Här människor, har vi ett par gaaalet snygga skor! Tyvärr har jag inte pengar att lägga på skor för tillfället, så snälla köp dem någon :P Svarta med guldkedja på yttersidan - H&M. Pris - vet inte exakt, runt 400 skulle jag gissa :)
    
Är galet mycket snyggare i verkligeheten, och jag har varit sugen på att köpa dessa ett bra tag nu. Färgen är betydligt mörkare än vad denna bilden visar. Även dessa från H&M. Pris - runt 400 kanske?
    
Jag har redan likanade, så dessa var ingenting för mig. Men sjukt snygga! Dessa är dock dyrare än de ovan. Ni hittar dem på Zara, priset har jag ingen aning om, men deras klackar ligger oftast mellan 600-800.
    
                                                         Zara
    
                                       Spetsskor, helt sjukt fräscha. Zara
    
För nya läsare kan jag berätta att jag köpte dessa i färgen svart, men lämnade tyvärr tillbaka dem. Då fanns de endast i svart och röd, men nu finns de även i färgerna silver, lila och guld. Bianco pris - ca 400:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0