Hassebrasse

Idag är det fars dag och jag, bland många andra, säger:
Jag har världens bästa pappa! ;P Jag älskar dig obeskrivligt mycket pappa, en mer förstående och godhjärtad person får man leta efter. Att du står ut med mig dag in och dag ut tyder ju verkligen på vilken stark person du är liksom, hahah. Så den senaste timman har jag suttit och tittat igenom en massa fotoalbum från när vi var små, och jag är så sjukt tacksam för hur min uppväxt har sett ut. Trots all skit och alla kriser vi har gått igenom så har vi hållt hoppet uppe, och här är vi idag. Tack för ert stöd, vad som än händer vet jag att ni alltid kommer finns vid min sida. Asså jag måste vara galet känslomässig idag, har sitter jag och lipar som en.. jag vet inte vad! 

Pappa jag älskar dig oändligt, den här dagen är helt och fullkomligt tillägnad dig.
   
Kommer du ihåg denna båtturen? Du och jag åkte till sandstranden med världens fetaste godispåse vi fick från Ruth ;) haha
   
   
   
Du fixar min alldeles för stora luciakrona. Haha, jag kommer ihåg det som om det vore igår
   
   
   
   
                                Johannes, Cornelia och pappa

Kommentarer
Postat av: Christopher B

på den sista bilden ser han verkligen ut som petter! :) hehe

2008-11-09 @ 14:54:25
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: julia antonia berglöv

hellu baby! jag hitta att du hade blogg & fann en bild på mig ju, hah vi var så snygga då! samma frisyrer nästan :) puss puss bumbis

2008-11-10 @ 22:30:00
Postat av: Olivia

ja han är faktiskt galet lik :O "dom är släkt" ;)



Haha OOOM vi var! Helt klart de hetaste liksom :D puss på dig bumbum

2008-11-10 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0