God dagens :D

Det får bli en kort uppdatering av dagen, har nämligen lite brottom :) Självklart försov jag mig imorse igen, men denna gången bara i 1 timma, och ändå lyckades jag med att endast komma försent i ca 10 minuter :D Jag vaknade 10 minuter innan en buss skulle gå, så jag haffade till mig de första kläderna jag såg och rusade iväg :) I skolan hände väl ingenting speciellt så, dock insåg jag att det bara är 17 dagar kvar till Hulebäcks julfest :S Så imorgon måste jag iväg och kolla på tyger. Hur som helst kom jag precis hem, och om 15 minuter ska jag och mor åka till gymmet :) Innan dess måste jag hinna byta om och äta! Så puss och kram på er

   
Kofta - Åhlens
Linne/klänning - H&M
Byxor - Weekday
Sedan lånade jag även mammas helt underbart stora och mysiga peak-jacka, i den fryser man inte vill jag lova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0