7 månader och 28 dagar

Dagar som dessa kan jag bara inte sluta tänka på studenten... Men 7 månader och 28 dagar går säkert fort ;P Asså jag kan inte beskriva hur roligt jag hade på Hulebäcks studentfest i somras! Herregud, helt klart bland de bästa kvällarna i mitt liv :D Jag har ju känslan av att vår studentfest inte kommer bli riktigt lika kul för min del, eftersom då kommer inga av 89orna att vara där :( Hahaha, fast jag har ju iofs några av mina partypeople kvar :D

Trots att jag åkte till stadsbiblioteket och träffade Emma, Anna och Marie så lärde jag mig ingenting, men jag har bestämt mig för att skriva provet imorgon iaf :P Det får gå som det går, och så satsar jag på nationella sen. Vem vet, kanske kan jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng för att klara mig ;D Man kan ju alltid hoppas, haha..
   
       Studentfesten på Park Lane den 4e juni 2008! Min 17årsdag dessutom ;D
                                          Jennie, jag och Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0