2 veckor

2 veckor = 2 månader?!
Kändes banne mig så iaf, aldrig igen Richard!

Ja nu sitter jag här, och kan inte sluta tänka på att allt plugg jag har lagt ner inför provet imorgon har varit förjäves... hahaha, men det ska bli spännande ;P Sedan måste jag koncentrera mig på matteprovet som vi har på torsdag. och sen, SEN mina vänner, då ska jag unna mig en heldag på stan!!! Eller två :P Asså förlåt om jag verkar hur töntig som helst nu, men jag har inte gått på stan på evigheter känns det som. Bara för att jag har behövt plugga så himla mycket på sistone. Och det är inte okej! Jag har liksom inte köpt höstskor än, och hösten är snart över :P Känns bra känns bra ;) Med tanke på att jag är ledig på fredag så kan jag gå hela dagen :D yeeeaah

Nu hoppar vi till något helt annat. Ni aaanar inte vad jag hittade precis... När jag gick i ettan på gymnasiet hade jag en bok där jag anteckade lite grejer i då och då, och jag kan ju inte sluta skratta! Hur löjlig fick man lov att vara?! HAHAHAHA. Det som står i den kommer för evigt att förbli en hemlighet, en hemlighet mellan mig och min dagbok ;P hahaha, omg Olivia.. det är inte okej. Jag kan ge er en liten hint dock, det handlar om killar jag var intresserade av/som var intresserade av mig. Den ska jag bränna opp :D Nu blir det plums i badet med kemiboken. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0