1 månad kvar

Människor, idag är det exakt en månad kvar till julafton! Och jag verkligen älskar allt som har med julen att göra: snöbollskrig (you better watch out calle!), åka pulka, baka julgodis, handla julklappar, klä julgranen, jul på Liseberg... ja you name it. Men jul för mig innebär först och främst en tid då jag umgås med familj och släkt. Med tanke på att vi är fem barn har det alltid varit fullt hus under julafton, plus att alla mina syskon nu har sina respektive... men denna julen kommer det inte alls vara samma sak med tanke på att båda mina bröder åker iväg över jul, Petter åker på självaste julafton! Visst kommer det bli en mysig jul som alltid, men det är inte alls samma sak om inte hela familjen är samlad. Vi har en minst sagt speciell familj ska ni veta ;) hahah, det är nog inte helt lätt för utomstående att komma till vårt hus på familjemiddagar och förstå sig på vår humor. Men det är som Isaac säger:
Hans är nyckeln till humorn i familjen, förstår man sig inte på hans humor förstår man sig inte på de andras heller. Och det stämmer verkligen, min käre far kan vara flummigare än alla oss barn tillsammans :P Hur som helst så ser jag verkligen fram emot december; advent, julfest, julafton, nyår, Richards födelsedag och allt möjligt kul :D Ne nu ska jag nog gå ner till affären, köpa lite gott och sedan kolla på Boston Tea Party :D Pusspuss
                                  Favoriter från förra december:
    
    
                                                        Julfesten
   
   
                             Jul på liseberg för exakt ett år sedan :D
           
                                                      Julafton

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

Många minnen! :D jul på lisse snart eller? :)

2008-11-24 @ 22:03:56
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

mycket snart enligt mig :D

2008-11-24 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0