Äntligen

Jag har nu fallit för grupptrycket och har lyckats blivit övertalad till att börja skriva min alldeles egna blogg. Som en liten presentation till er som förhoppningsvis kommer att intressera er för att läsa min blogg så kan jag säga att jag kommer att skriva mycket om allt bland annat

Dagens händelser

Vänner och familj

Känslor som svallar inom mig

Kläder

Kändisar

Vänner och familj är det som betyder allt för mig och har en oerhörd betydelse i mitt liv. Det finns ingenting mer värdefullt än sanna och uppriktiga vänner, det dem som gör varje dag i mitt liv guldvärda.

Känslor som svallar inom mig... om det ändå vore så väl. Jag ser mig själv som en ganska känslokall person när det gäller att fatta tycke för en annan. Detta har självklart sina fördelar, en egenskap som jag själv ofta anser som gynnsam. Men alla har vi känslomässiga perioder, där det verkar som att alla känslor i kroppen bubblar upp i halsen. En sådan period är jag inne i just nu (på grund av en viss person) och jag tycks inte kunna komma härifrån! Sjukt irriterande, men samtidigt så otroligt skönt. Jag, Olivia Eriksson, har känslor! Vilket bevisar att det finns hopp för oss alla ;)

Kläder, jaa, vad kan jag säga.. Jag är klädgalen, för galen för mitt eget bästa :P Men framförallt skogalen! Skor för mig är vad godis är för barn, man kan absolut inte få för mycket av det. Problemet för min del angående skor ligger först och främst i bristen på pengar, men även bristen på utrymme. Har inget jobb som förser mig med pengar så att jag kan betala för dessa underbara godbitar. Och min käre mor har redan dagliga utbrott på mig för skor som ligger och strör. Men snart ska väl ändå min garderob vara redo ett användas :D Längtar efter den dagen då jag kommer att få ställa mina allra första par skor på skohyllan, likt Carrie Bradshaw i SATC. Hon med hennes Manolo Blahniks, jag med mina Zara. Haha! En viss skillnad, men anyhow, snygga skor som snygga skor ;)

Kändisar. Stackars dessa människor som varje dag kämpar med att försöka smita från skvallerpressen, jag lider verkligen med dem. Men bortsett från att testa skor är en annan av mina intressen att läsa skvallertidningar. Som min far brukar fråga

"Hur är det möjligt att finna andra människors liv så pass intressanta att man faktiskt spenderar tid för att läsa om dem, istället för att leva sitt eget?"

Bra fråga, men som jag brukar svara

"Jag har tid för att göra båda ;)"


Skriv gärna en kommentar och lämna era egna bloggadresser så att jag kan kika in :D

Puss och kram... Olivia


Kommentarer
Postat av: lisa

söt blogg du har snygging! gillar bakgrunden lite extra mycket ;-) krams

2008-07-20 @ 18:37:48
URL: http://enkaffetack.blogg.se/
Postat av: Anonym

ambisiös och härlig blogg olivia! lycka till! du har en fast och trogen läsare i mig!

2008-07-29 @ 23:56:35
URL: http://elinfilippa.blogg.no
Postat av: olivia

taack :D du kan ju gissa vart jag fick inspirationen från lisa ;)



jääj, och du har en fast och trogen läsare i mig :)

2008-07-30 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0