Stentvättat

Idag var svårare än någonsin att komma upp, inte på grund av att jag var trött (för jag kände mig faktiskt ganska utvilad), utan mina ögon var helt igenklistrade verkligen! hahaha, jag bör ta tobias råd och låsa in mig i karantän ;P Men jag bestämde mig för att gå till skolan trots mina ögon, för att få psykologiprovet överstökat. Så jag kliver in genom skolans dörrar och går direkt till A24 där provet skulle äga rum, och tänker att ingen kommer lägga märke till ögat iaf. Det första jag får höra är: Vafan har du gjort med ögat?! Hahah, så farligt trodde jag ändå inte att det var :P Jaja, provet är skrivet, om jag lyckades komma upp på mvg-nivå återstår att se... Nu försöker jag fokusera mig på matte-provet till imorgon. Sedan har jag inget plugg för resten av denna vecka :D Vad jag vet :P Olivia med kollen liksom... Puss och kram
     
     
    
                        Stentvättade jeans med hög midja - Weekday
                                                  Skor - Din sko
                                                 Vit tröja - Diesel
                                        Mörkblå tröja - Carin Wester
                                                   Päls - H&M
                                                Skinnpaj - H&M


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Olivia,



Måste bara säga att din blogg är riktigt bra, alltid roliga inlägg och skitsnygga kläder!! Kollar varje dag, hittade din blogg genom Elin Kling. =)



Du är en riktig inspirationskälla när det gäller mode!



Hoppas att ditt öga blir bra snart!



Emma

2008-12-09 @ 15:43:49
Postat av: Olivia

Men gud va glad jag blir! tack så jätte mycket verkligen :D

2008-12-09 @ 16:12:16
Postat av: Arvin

bilderna är tagna @ hulebäck eler ? :P ;D

2008-12-09 @ 20:56:38
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha ne de är tagna på Heden i väntan på bussen :P

2008-12-09 @ 21:30:22
Postat av: Anonym

skorna på denna bilden, när köpte du dem? finns de kvar?

2008-12-10 @ 18:06:10
Postat av: Olivia

Det var några veckor sedan men är ganska säker på att de finns kvar :D Din sko, 499:- om jag inte minns fel :)

2008-12-10 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0