Önskelista..?

Vad ska man skriva på sin önskelista i år egentligen? För tillfället vet jag bara en grej, vilket är en Canon digital IXUS 85 IS :) För som ni vet så släpar jag för tillfället runt på en stor klumpig kamera som är värdelös, så när jag får denna (för jag är 99 % säker på att jag kommer få den) så lovar jag att bli bättre på att lägga in bilder från alla möjliga grejer jag har för mig på dagarna :)
Nästa fråga återstår dock, vad i hela fridens namn ska man önska sig mer? Jag brukar ha världens längsta önskelista vanligtvis, men nu har jag faktiskt ingen aning :S Jag vet ju ett par skor som jag väldigt gärna vill ha, men jag är inte så säker på att de finns kvar i butikerna tyvärr... men det finns ju alltid andra att välja mellan, som skorna på bilderna nedan till exempel ;)
          
 
                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kommer skorna ifrån?

2008-12-16 @ 18:19:31
Postat av: Anonym

var kommer skorna ifrån?

2008-12-16 @ 18:20:02
Postat av: hej

var kommer skorna ifrån?

2008-12-16 @ 18:21:07
Postat av: Olivia

de tre översta hittar du på biancos hemsida, och de andra fyra är på topshop :)

2008-12-16 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0