Lördag

Idag var det först tänkt att jag skulle på fest hos Henke, men med tanke på att jag fortfarande är sjuk och att jag hellre ville umgås med Richard så åkte jag hem till honom istället :) Men hoppas att ni hade det grymt kul, det lät iaf så över telefon ;D Jag och Richard kollade på Ace Ventura (sjuuuukt bra!) och även Beck och åt chips och drack cola... och hade det galet mysigt som alltid <3 
   Tidigare idag åkte jag ju som sagt till Allum, köpte ingenting speciellt dock. Lite välbehövliga smågrejer bara :) Men det är ju bra det
   Nu sitter jag jag och ska sätta på julkalendern tänkte jag ;) Har även fixat med chokladpudding och oboy :D mumma. Hoppas att er lördagskväll också blev lyckad. Puss och kram


Jag och Sabster har förövrigt beställt två biljetter till Coldplay i sommar!!! Vi kommer röja ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0